Gå til innhold

senkeprosjekt del 1

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke jeg må kjøpe nytt pga dette, har bare misforstått hvordan man skal montere fjæren... Men ellers ser det jo veldig greit ut.

Men fy faen så stivt det er ... kjenner jo hver eneste hump nå, men det er jo en stor forandring fra den gyngekassen jeg hadde før. Har bare montert bak også, så jeg vet ikke om det blir litt stødigere eller enda mer humpete når jeg får på framme og...

Men jeg er jo ganske dimling av og til, sklulle prøve å skru av bolt nede på demper framme, men den sitter så jevla godt fast, så jeg støttet meg på skjermen med den andre hånden og drog til og vips så var det bulk i skjermen :) Det er så deilig å prøve å gjøre noe, men bare komme ut av det med en bolt som fremdeles sitter fast, og bulk i skjermen :)

Blir man vandt til stivheten etter hvert eller? Tror det tar litt tilvenning, men fy faen så mye fetere bilen blir med 60 mm senking...

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det jo være kjipt, når man er sjuk osv. men da kan man jo bare tenke på hvor digg det er å sprette nedover gata når man er frisk:D

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

jeg snudde den ene fjæren på bakdemperen nå ikveld, og som jeg tenkte så passet det bra , men bilen blir ca 1 cm høyere nå pga den ikke går ned i sporet som den skal.... litt irriterende

Kunne ikke dy meg - men hvis du tenkte det - hvorfor satte du dem feil vei da ? :rolleyes:

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Hardt er fint:D

er delvis enig med deg på den, men når jeg og en kompis hentet bilen etter en lang dag på jobb. Var det ikke morro med lav og stive dempere. fikk ikke sove før jeg var på Fauske (hentet bilen på jessheim) da var det en time til vi var fremme. Fy norske veier er dårlige.....

men når en er ute å "råner" så er det knall med stive dempere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider