beemern Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Kan politiet ta førerkortet uten en konkret måling, kan de telle bilder? Ble filmet i en 4 sec periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Dem kan vel måle farten da om dem har stripene langs veien. Da har dem både tid og lengde. Så dermed så kan dem også regne fart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 høhø, det er noe dritt. skal dem ikke regne snitt a? eller er det topphastighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Jeg lå også i bussfila. Hvor bra kamera er det egentlig politiet har i bilene sine? Da dem har ligget bak/siden av meg. holdet det mål med et pådrag som er ca max 6 sec. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Bussfila er 7200 i bot sist jeg sjekka. Ble du stoppet & konfrontert? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Politiet elsker slike som innrømmer alt med en gang. Gi dem heller litt arbeid. Nekt for alt sammen, bussfilkjøring og fortkjøring. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeebus Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Politiet elsker slike som innrømmer alt med en gang. Gi dem heller litt arbeid. Nekt for alt sammen, bussfilkjøring og fortkjøring. Synd å si det, men det er vel faktisk sannhet i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Dårlig opplyst av meg. men jeg kjører sykkel. så den er grei. Jeg har hatt mere enn nok kontakt/konflinkter med politet før, så veit hvordan jeg prater til dem. godtar aldri noe. å spørr de hvor fort jeg kjørte svarer jeg ca 7,5. Bare lurer på om de kan måle ut min hastighet. da dem ligger ca 300 meter bak/siden meg. da jeg bruker rundt 6 sec på aks til normal hastighet igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg