Gå til innhold

Fjerning av div ting på s40. Lykter , dørtrekk.

Ranger emnet


ninjaflipp85

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Skulle fjerne lykte-viskerne og kom bare til den ene. Hvor den andre må lykta fjernes. Hvordan fjerner jeg lykta? Skruer? Må jeg ha av frontfanger?

 

Skal sette inn filter til Focal frontsett. Hvordan fjerner jeg dørtrekket? Hvor sitter skruene osv? Hadde vært fint om dere kan vise med bilder. Samme ang lykta.

 

Jeg har koblet tweaterne til orginal ledninger , som volvo tweaterne sto i. Hvor finner jeg disse ledningene i bilen? (Må jo fra tweaterne til filtret. Og høytalerne til tweater.)

 

 

Takk.

 

OT:thumb: Idag ble bilene polert og vokset. phew.

Mvh Mr Eriksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp.jpg

 

 

for å få av lyktene løsner du fangeren med 2 muttere under foran og innerskjermer da får du "jokka" fangeren forover noen cm som holder akkurat =) de 2 du må løsne sitter inn i et hull på hver bjelke under ....

 

har ikke løsnet trekket ennå , men legg merke til ahynes boka som ligger oppå motor'n min , den er priceless ..

har den på verksteded så får ikke sett for deg på trekket

Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy ..

 

Derfor denne singatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har faktisk tatt vekk begge viskerne. Hatt lim i lokket , grunnet og lakket. (svart inntil videre , da jeg ikke har bil-org lakk.) Har lakkert grillen svart intill videre,til XC-Grill er på plass. Skal også skaffe blackrim lykter. Ser du jobber med din bil , blir bra det der! :)

 

Skal komme med bilder etterhvert. og eget innlegg ang bilen min :) Har forresten hatt bilen i 2 år , og helt orginal ;) hehe

Mvh Mr Eriksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår