Balenoeier Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hei. Har en suzuki baleno 2001 mod 4wd gått 100 tusen km. Problemet er at når jeg kommer opp i 80/90 km/h så kjenner jeg en svak vibrasjon som varer i ca 4 sekunder for så å forsvinne like lenge før den kommer tilbake i nye 4 sekunder,og sånn holder det på. Det er ikke dekkene som er i uballanse.Har fått service på frambremser nylig da disse hang på grunnet rust. Hører ingen ulyder av noe slag. Greier ikke kjenne hvor vibrasjonen kommer fra. Ingen vibrasjon i ratt. På forhånd takk Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Sannsynligvis slitte oppheng til mellomaksel, eller på annen måte ubalanse i mellomakselen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Prøv å kjør i sirkel med full sving noen runder, piper det eller bryter da er RBC-koblinga defekt, denne sitter på mellomaksel og fungerer som viskosekobling og kobler inn bakhjula ved behov, er ikke uvanlig at denne kan skape vibrasjoner. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balenoeier Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Prøv å kjør i sirkel med full sving noen runder, piper det eller bryter da er RBC-koblinga defekt, denne sitter på mellomaksel og fungerer som viskosekobling og kobler inn bakhjula ved behov, er ikke uvanlig at denne kan skape vibrasjoner. Jeg har prøvd å kjøre i sirkel begge veier med fullt rattutslag men hørte ingen ulyder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg