sigurd1 Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 hei, lurer på hvordan det gjør seg med komponent høytalere i hattehylla? har en accord 96, grunnen er at jeg kjøpte komponent til foran men de var for store men passer i hattehylla. er ett par ts-e170ci pioneer. har tenkt å ha komponent foran også samt sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Fungerer bra det :) Det er et sterkt omdiskutert tema om man i det hele tatt bør ha høyttalere bak i bilen, men det vurderer du selv. Jeg har brukt komponenthøyttalere bak i en av bilene mine, og syns det ble greit. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Er intet stort problem dét, da kan du jo f.eks. montere diskantene i sidestolpene bak e.l. for mulig bedret "romklang". Siden du skal ha en sub i bagasjen bør det dog vurderes om settet vil "stå i veien" for basstrykk fra bagasjerommet. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg