Gå til innhold

Michael Jackson død

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Jeg velger å forholde meg nøytral til denne nyheten da jeg er usikker på om jeg har rett til å dømme en person jeg aldri har møtt. :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å forholde meg nøytral til denne nyheten da jeg er usikker på om jeg har rett til å dømme en person jeg aldri har møtt. :)

Jeg egentlig de fleste driter i hvordan du velger å forholde deg til denne nyheten. Face the reality!

Synd dette altså. Han hadde mange slagere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så spennende!

--

Vet du likheten mellom en bærepose og Michael Jackson??

... Begge er laget av plastik og er farlige mot barn

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sjokk var det vel ikke at han tok turen? Fyren har jo i grunnen levd et temmelig hardt liv.

Og uansett livsstil og holdninger og historie, fyren hadde peil på musikk og dans, som det er nevnt over her, og vil helt sikkert bli savnet av veldig mange.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ufattelig trist for oss som er gamle nok til å ha vokst opp med musikken hans. Ingen annen har påvirket meg mer i forhold til musikkinteresse enn Michael Jackson.

Husker jeg spilte Super Mario på Nintendo 8-bit og hørte på mitt rykende ferske Dangerous-album om og om igjen - på kassett.

Kjipe greier.

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg egentlig de fleste driter i hvordan du velger å forholde deg til denne nyheten. Face the reality!

Synd dette altså. Han hadde mange slagere :)

Ey!

Ikke la fwd-frustrasjonene dine gå utover meg:iconsm

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det absolutt ikke som en overaskelse at maskineriet hans skar seg.

Har jo vokst opp til musikken hans, så litt trist er det.

Musikken hans har jeg alltid likt, men som person har jeg fått frysninger av han.

Edit:

Ramla over denne vidden på VG, han første karen får jeg latterkrampe av, må være kødd?

Endret av Hisap

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vell ikke akkurat si jeg er sjokkert. Kjenner en del som har bestilt seg billett på London konsertene i sommer. Sa at Michael på en eller annen måte aldri kom til å dukke opp på de konsertene. Og jammen hadde jeg rett..

Uansett.. Trist når store musikere dør, men jeg hadde heller levd i 50 år med det livet Jackson har hatt, enn 80-90 år med mitt random liv. Jeg syns ikke synd på Michael Jackson, han har hatt det helt konge, og han vil leve gjennom låtene sine iallefall så lenge det engelske språket vi kjenner idag eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår