molteb Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hei. Jeg har problem med min volvo 240 87 mod. b230k. Da jeg kjører bilen begynner den og fuske og spytte/ettertenne før han stopper helt noen som har peiling på hva dette kan skyldes? det har også hendt at den ikke vil stoppe når tenninga er skrudd av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hei. Hadde sånn på min å! jeg tok den av og vaska den grundig, og bytta noen pakninger! etter det ble den 100% ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hei.Hadde sånn på min å! jeg tok den av og vaska den grundig, og bytta noen pakninger! etter det ble den 100% ;) ka du tenker på?? forgassern?? Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barskekarsten Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 (endret) Først: Du har skjekket tennplugg ledninger og fordeler? Alle gnistene ser fine ut? Rene og pene plugger? OT: Min 245 hadde en elektriskfeil i bakluka. Av alle ting var det en kobling mellom bremselysene og varmen i bakluka. Når jeg hadde på vametrådene og bremset når jeg slo av tenninga fortsatte blien å gå til jeg slapp bremsen... Moral: Det er mye rart som kan være feil men jeg holder en knapp på at det et et tenningsproblem. Endret Juni 27, 2009 av Barskekarsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Kan jo være vakuum klokka, prøv å skru på varmeenlegget når den ikke stopper og tenninga er skrudd av, hvis den da stopper kan det være vakuum klokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg