Gå til innhold

Supramannen mobber Ruud

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik startet zatzy tråden:

 

>Norska värstingbilar på svenska strippar???

>Det var ju sånt snack i vintras att dom skulle köra massa >svenska evenemang... har bara sett nån röd äldre cossie på >tullinge.. ... sen då? vart tog dom andra vägen?

>

>den där supran skulle ju köra också tex...

>

>bla bla

 

"bla bla" kan bli sett som dissing fra svenskenes side.. (bla bla norge er full av piss, de sa de skulle komme, men vi har ikke sett dem. Har de ikke fete biler der borte?"

 

så kommer supramannen:

 

>Nja

>

>Dom har endast en Cozzie som går bra....

 

Okej.. har vi bare en cossie som går bra i norge?

 

Er det rart vi blir litt provosert?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da må du kjøre i fra Robban i sin Syclone han kjørte 10.624sek og 211,48km/t på Mantorp. andre plass var Jocce med sin Evo 6 11.201 sek 205km/t.. lykke til :)

 

Supramannen sa ikke noe som ikke var fakta i sitt innlegg på Zatzy. kan ikke si at jeg var stolt av alle norske innleggene der jeg heller..

 

Grunnen til at Ruud ikke kjører 402m er at bilen ikke tåler det. det sier han selv.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får pisk for at jeg ikke har kjørt der i år... det er jo helt legalt. forde det har jeg jo ikke.. ikke noe å suttre for det.. KRB sin bil går bra den men den har jo ikke kjørt så veldig fort den heller.. 12.2 og 201km/t sek eller noe??

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette kan i noen sine øyne ses som en utfordring. Da i at det kanskje er noen som tar dette til ettertanke og kommer med bilene sine til Sverige også..

 

Hvis man bare leser mellom linjene står det jo bare at :

 

KOM OG TA OSS!!!! hehehe

 

For å få en diskusjon må det være noen som diskuterer og de må jo ta opp ting som de hører om........

 

:D:D

 

Forslag, alle kan ikke vinne alt, men vinne kan alle hvis de vill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto.

 

Folk sporer av diskusjonen(e) på helt feil grunnlag.

 

Dessuten er det nå litt morsomt at så vidt jeg kan se er det stort sett folk uten biler som har nubbsjangs mot Supramannen eller noen av de andre «store» som sitter og skriver «piss» *humre* (oi; nå gjorde jeg det også)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Dessuten er det nå litt morsomt at så vidt jeg kan se er det stort sett folk uten biler som har nubbsjangs mot Supramannen eller noen av de andre «store» som sitter og skriver «piss»

 

Hvis det kun var de som kunne måle seg med supramannen på stripa som fikk lov til å uttrykke sin mening, så tror jeg det hadde blitt en kjedelig tråd. Meninger/piss skal jo diskuteres.. det er jo det som er hele poenget..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Ditto.

 

Folk sporer av diskusjonen(e) på helt feil grunnlag.

 

Dessuten er det nå litt morsomt at så vidt jeg kan se er det stort sett folk uten biler som har nubbsjangs mot Supramannen eller noen av de andre «store» som sitter og skriver «piss» *humre* (oi; nå gjorde jeg det også)

 

Men hva er pese å gå fra supramannen på 402m. Ikke at jeg kan tenke meg å GÅ mot han i 402m.... :D:D:D

 

Han har ikke noen BIL for øyeblikket...........

 

Viss voss.. . . . :D:D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Hvis det kun var de som kunne måle seg med supramannen på stripa som fikk lov til å uttrykke sin mening, så tror jeg det hadde blitt en kjedelig tråd. Meninger/piss skal jo diskuteres.. det er jo det som er hele poenget..

 

Hjelp da, hadde blitt gøy.. De hadde jo til slutt ikke hatt tid til bilene sine da.. Måtte jo da ha sitti på internett med hode dypt inni PC'n i lange perioder også måtte de ha lært seg tysk og svensk og dansk og engelsk for å være med på alle forumer som var i hele Europa ( siden det er relistisk å komme seg rundt i traktene med bilene våres.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Hvis det kun var de som kunne måle seg med supramannen på stripa som fikk lov til å uttrykke sin mening, så tror jeg det hadde blitt en kjedelig tråd. Meninger/piss skal jo diskuteres.. det er jo det som er hele poenget..

 

Hehe. Jeg formulerte meg nok litt klønete, men jeg tror du skjønner hva jeg mener om du legger godviljen til :-)

 

Naturligvis skal alle få lov til å si det de mener, men av og til bør man veie ordene sine litt.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MK5 RS 2000

Hm hvordan er tidene i den klassa fir fwd uten overladning på 402m i sverige??? blir gjerne med bort ditt en tur å leker:cool:

 

Noen som vet??? Eller driter de fleste i den klassa???:D

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår