Gå til innhold

Supramannen mobber Ruud

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Magnus

Tilogmed grevlingene (les forhjulstrekkere) kjører mitten elvere....

Følg med på noe lite og blått til neste år.. Det er alt jeg sier..

Saabene og Volvoene til svenskene kommer til å bli latterliggjort..

Entering 12second territory..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Det er/var ikke meningen å slenge dritt om noen, men å få inn litt fandenivolsk stemning......

Til alle (UTEN OM FZR MANNEN!!!) beklager jeg visst jeg har vært dust!!!

Bra å bli satt på plass innimellom.

Bil & motor generelt er supert, og jeg har møtt masse dritbra mennesker i alle rettninger av dette miljøet.

Håper ikke jeg har driti meg helt ut...

Hehe, det var da veldig til angrende melding! :D

Helt enig med deg, har møtt mange kule folk i bilmiljøet!

Til dere andre, det er bare å møte opp på diverse treff, det er bare greie mennesker det er snakk om..

Bedre å ta en diskusjon ansikt til ansikt enn å sitte å hisse seg opp og taste dritt om hverandre!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Ikke noe dissing ovenfor volvo altså.. :)

De har vel en rød 850-sak der borte som går styggfort..

Hehehehehe stemmer vel det ja. Tenker det kommer mange flere ettervært som de som har skrudd på den Røde 850 klarer å få skrudd flere sammen. hehehehehe

Men bare tulla litt med det innlegget...... Lupo med masse hester og et sinnsykt veigrep er Rått det også.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså.. for å ikke spore heeelt av med tanke på rykter/prosjekt osv.

Norge har jo nok av biler som stiller på linje med svenskene.

Polly/TS/Ruud/Quicksilver og alle de andre.. Hva med å prioritere en landskamp til neste år? Det er jo ikke akkurat så forferdelig mange store arrangerte treff i sommerhalvåret..Det burde jo ikke være så vanskelig å få til?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

men altså.. for å ikke spore heeelt av med tanke på rykter/prosjekt osv.

Norge har jo nok av biler som stiller på linje med svenskene.

Polly/TS/Ruud/Quicksilver og alle de andre.. Hva med å prioritere en landskamp til neste år? Det er jo ikke akkurat så forferdelig mange store arrangerte treff i sommerhalvåret..Det burde jo ikke være så vanskelig å få til?

Får bare ikke håpe at det ender som dette da.

Men det er vel en ide å lage en tråd på det kanskje.... Hmmmm:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruuden har klipt 3-4 bakakslinger bare i år. han sier selv at han måtte bytte til dårlige dekk for at ting ikke skulle ryke mere. Jeg har innvitert han til å komme til Gardermoen 14. men har ikke hørt noe. morro å se hva han hadde kjørt på.

Det kommer et par Suprar til Gardermoen den 14. slik det ser ut nå :D :D

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva dere synes er så ille av det Supramannen eller de andre svenskene skriver. Mye av det er jo helt sant, og alle som har fulgt med bittelitt i timen vet at Supramannen kjører street legal "dragrace", mens Ruud heller vil kjøre litt svinger.

Da er det vel ganske opplagt at et møte mellom dem er ganske langt fra hverandre? (Ruud har vel ikke noe å skryte av på 402 eller 201 meter så vidt jeg vet? (uten at det betyr at bilen hans ikke går dårlig))

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Etter å ha lest alt dette BS her så er dette jeg kan sammen ligne med... lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

han skal på gatebil 14 og 15 :)

skal ha en lite familiegjenforenig! hehe

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke problemet jeg...

supramannen startet jo innlegget.. og han snakker jo om 402m..

Og det er vel ikke noe å stikke under en stol at en viss Cossie ikke er noen 402m bil... den har ikke feste... og derfor er den jo håpløs i forhold til supra'n da.. på det supra'n brukes til...

og DET må han jo ha lov til å mene..

det er jo vi nordmenn som "driter oss ut" her, og drar inn en hel masse andre ting...

supra mannen sier en ting han... Cossie'n har ingen tider som er no å skryte av.. og får han noe bedre feste enn "kald asfalt" så ryker det... og det er jo fakts..

ikke dermed sagt at den går dårlig fordet.. men i FORHOLD til supra'n så funker den ikke til 402m...

men det er jo heller ikke noe problem, for eieren innrømmer det jo selv, bilen er ikke noe "tess" på drag...

og hva skjer?? Jo... Vi nordmenn blir helt spinn ville så fort noen nevner noe negativt om norske biler.. øy øy!!

også blir det svart ting til Supramannen som ikke stemmer..

også vrir nordmennene dette over til banekjøring... hvilket Supramannen aldri har pratet om.. han sier (løst referert) "min bil er raskere enn Cossien... gi meg ett tidskort på noe annet!. og Ja, transamen er raskere enn både meg og cossien.."

også begynner vi jaggumeg å syte over at vi bor i norge også.. at det er en unnskyldning?? Nei, vi tjener ikke dobbelt så mye, tilsvarende bilprisene... men det er da jammenmeg billigere å bo, lavere forsikringer osv osv osv her i dette landet...

herrejesus.. bilene er BILLIGE i sverige.. men ser man at folk har dobbelt så mye å rutte med fordet?? nei.. det går mer eller mindre opp i opp .. så lenge man ikke bor hjemme og bruker ALT man tjener på bil da.. ¨

tenk hva ett trimkit koster i sverige... mer enn bilen! hva koster det i norge? Halvparten av bilen!...

Synes det gir respekt til de svenske som bygger opp bilene sine og koster på de astronomisk summer.. fremfor å kjøpe en ny fet bil....

og hvorfor, bare man har en fet bil, skal man absolutt kjøre land og strand rundt bare en sier "utfordrer deg"?`?? Hvorfor mååå man være med på alt for å hele tiden bevise at bilen er rå?

Stakkar's mannen bor jo 60 mil fra rudskogen.... hadde DERE giddet å dra så langt bare fordi at en eller annen sier at en eller annen annen har sagt ett eller annet om at jeg er raskere enn deg??

Se på Gardemoen da... Svenskene kom langveis fra og kjørte dritten av nesten alt som var... respekt...

Polly'n kjører langveisfra og kjører dritten av alt som er ... respekt..

men selv om man ikke gjør det så har man en akkurat like kjapp bil...

og når man snakker om 402 så snakker man om 402.. ikke alt mulig annet... og det var det som det ble snakket om på zatzy.. og akkurat der, på akkurat det han sa, så hadde han rett.. heeelt rett... da skal man ikke trenge å bli sure og anklage han for noe han ikke sa... han sa AKKURAT det, og ikke noe mer...

forøvrig så er det 100 misforståelser i zatzy tråden... sikkert derfor allt oppstyret også...

og denne tråden dro ingen spesiell retning... mye fram og tilbake.. mener ikke at det ene eller det andre når det gjelder biler og tider og store tøffe karer er riktig eller galt, men ønsket bare å belyse noen punkter i en tråd som begynnte å irritere meg..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider