Mr. Ellingsen Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ville bare si ifra til alle inne på forumet at Mr. Ellingsen, meg, bestod oppkjøringa jeg hadde 9. Januar (hadde bursdag 8. jan.)!! :D:D:D Har jo uheldigvis ikke fått sammen Golf'n enda, så nå må jeg raska på her! ;) Låner Primera SE'n til morsjan og Galanten til farsjan foreløpig! Er jo litt digg det også! :D Snakkes nok på veien framover! :D:D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Gratulerer! Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Gratulerer! Hilser fra Wilhemsen og sier gratulerer fra han også ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 glættis! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Dagen etter, ikke galt! Grattis! Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 grattis.. bruk vett ligg bredt :D Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Ville bare si ifra til alle inne på forumet at Mr. Ellingsen, meg, bestod oppkjøringa jeg hadde 9. Januar (hadde bursdag 8. jan.)!! :D:D:D Har jo uheldigvis ikke fått sammen Golf'n enda, så nå må jeg raska på her! ;) Låner Primera SE'n til morsjan og Galanten til farsjan foreløpig! Er jo litt digg det også! :D Snakkes nok på veien framover! :D:D Ikke sitt her inne kom deg ut på veien heller Gratulerer, vett hver phett det er og ha lappen (spesielt etter jeg ikke hadde den lenger ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 gratulerer.... må også gratulere med verdens desidert kuleste dato å ha bursdag på *klaske labb* Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Grattis med lappen :D Trokke du kommer til å være mye hjemme framover :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Ville bare si ifra til alle inne på forumet at Mr. Ellingsen, meg, bestod oppkjøringa jeg hadde 9. Januar (hadde bursdag 8. jan.)!! :D:D:D Har jo uheldigvis ikke fått sammen Golf'n enda, så nå må jeg raska på her! ;) Låner Primera SE'n til morsjan og Galanten til farsjan foreløpig! Er jo litt digg det også! :D Snakkes nok på veien framover! :D:D Fikk også lappen den 9.januar 2001... grattis iallefall Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Grampulerer, kjør pent ... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Gratulerer :) Kjør fornuftig, så du beholder den en stund Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Takker takker! :D:D:D Er morro å kjøre ja! Men har ikke SÅ lyst til å råne med Galanten til fatters... Så nå må jeg holde meg selv hjemme i et par dager, og jobbe INTENST med å få golfen ferdig!! :op :) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Gratulere med lappen! *misunelig* Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Grattis med lappen :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg