Komann Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Har kjøpt meg Thule takstativ, men jeg får ikke festa det. Har til og med vært hos Torshov Bilrekvisita som solgte det, men heller ikke de fikk festa takstativet. Problemet er at det er for trangt der festet til stativet (kitet) skal presses ned mellom bolten og lista som er løftet opp. Jeg løfter opp lista og skal presse festet ned og inn på bolten, men det er rett og slett for trangt der. Noen som har peiling? På forhånd takk K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Komann Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 [Jeg fant ut av det gitt, hele lista må taes av får takstativet festes, o lista må deretter settes på igjen.. Var ikke så vanskelig gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagitronder Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei. Hva het det Thule takstativet du kjøpte hos torshov som passet din Bora`? Har du modell-navn og evt pris du betalte? Mvh Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg