andyskog Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Noen som har TUV papirer som eg kunne "lånt"...? Er fjærer med 40mm senk. Haster ganske mye. supert om noen kunne f.eks sent på mail eller faks?? andyskog@hotmail.com Takker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Du må jo ha TUV papirer til de fjærene du har da... Hjelper ikke å kommer med TUV papirer på f.eks Spax fjærer om du har Eibach fjærer f.eks.... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 fikk du ikke med til settet ? heiv på eibach fjærer og sachs dempere igår å fikk med tuv papirer til dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Slik eg har forstått det er det ikkje alle BT stasjoner så er så nøye på slikt, men eg har liten peiling. Rekner med eg får tak i fra leverandøren over helga, så rekner med det løser seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Slik eg har forstått det er det ikkje alle BT stasjoner så er så nøye på slikt, men eg har liten peiling.Rekner med eg får tak i fra leverandøren over helga, så rekner med det løser seg. De sjekker numrene på fjærene mot de nummerne som står i tüv-papirene, og de er NØYE med dette... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 fikk du ikke med til settet ? heiv på eibach fjærer og sachs dempere igår å fikk med tuv papirer til dem OT men.. Korleis funka det? vart bilen stiv? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 OT men.. Korleis funka det? vart bilen stiv? Joda, bilen kom seg den. No skiftet eg dempere også, og det ble merkbar forskjell.:thumb Men vil fortsatt sei den er lite stiv samanlikna med ein del andre senka biler eg har hatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 hvilke dempere brukte du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 FK fremme og røde koni bak. FK fjærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg