Gå til innhold

Roskilde 2009!

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Noen andre her på Bilforumet som skal på Roskildefestivalen i år? Noen som har vært der tidligere og/eller har erfaringer?

I mitt tilfelle blir det første gang, har vært på festivaler før, som f.eks. Hove i fjor, men dette blir første gang på Roskilde. :)

Noen som har noen band å anbefale blant de som kommer?

http://www.roskilde-festival.dk/musik/bands/

Selv skal jeg i hvert fall få med meg disse:

Coldplay

Nick Cave

Faith No More

Nine Inch Nails

Oasis

Pet Shop Boys

Kanskje Slipknot og Kanye West

Röyksopp

Mew

Eagles of Death Metal

Katzenjammer

Skambankt

Kanskje Ulf Lundell, Lilly Allen og Klovner i Kamp

Så noen som har sett noen av disse tidligere som mener det er noe annet jeg bør få med meg? :D

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må hvert fall møte opp og støtte de norske reggae artistene Admiral P og Nico D! Selv om du ikke er så helt inn i reggaesjangeren så er det absolutt verdt å sjekke ut! :D

Roskilde har en ganske bra hiphop lineup også forøvrig ;)

Tja, kan jo ta en titt på det, ja. Ser at det er mye hip-hop i år:)

Kanskje Slipknot? Av alle sceneshow så er det vel Slipknot du må få med deg!

Er ikke storfan av Slipknot, men de er nok kanskje verdt å se? Fikk fylt opp Metal-kvota mi på Hove i fjor med blant annet Satyricon, Dimmu Borgir og In Flames, sistnevnte som er et av mine favorittband. :D

Jeg var på roskilde i 06 og 07. Var driiitbra! 07 var det oversvømmelse overalt, men ingen sure miner uansett! :D

Håper på å få ta meg en tur til neste år eller året etter det..

Et av bildene mine fra 07:

1618199167_b90a7648e3_b.jpg

Haha, bra bilde. Folk så litt tafatte ut...

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt bilde Darty..! :m'm:

Herregud, nå føler jeg meg dritgammel. Var på Roskilde i 94 og 95 jeg... :rolleyes:

Roskilde er stort sett uforglemmelig bra for de fleste, men ettersom jeg er bittelitt en komfortberte, så holdt det med de to årene for mitt vedkommende. fnise.gif

God tur til de som skal! Og husk å sette av noen dager fri etter hjemkomsten. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider