2lucky4u Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg er litt lettere irritert over knirkelyden som kommer når jeg senker og hever vinduene i bilen... Er det noen som har noen gode tips hva jeg kan smøre pakningene/gummilisten med?? Ser ikke for meg at jeg kan smøre på hva som helst.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 dette er mest sannsynlig wire trekket i bakdøren din. regner med at du har el ruter bak? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KræzPræz Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Kaprer meg inn i denne tråden da jeg har samme problem, og har EL-vinduer bak. Hos meg knirker det noen ganger også dersom jeg krenger litt hardt i svinger. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg