janevil Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Selger mitt styling kit til W202, da jeg har solgt bilen og trenger ikke stylingen :) Tar bare opp plass i garasjen. Har ikke rørt delene etter at de kom fra autoshineshop.no . Pris kan vi diskutere :) Delene er: -Riger frontfanger -Low flow spoiler til bagasjerommet -Riger sideskjørt -Øyelokk Se bilder: På den grå mercedesen vises Frontfangeren og sideskjørtene. På bildet av spoileren legg merke til at min IKKE har bremselys på sin slik som den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Selger mitt styling kit til W202, da jeg har solgt bilen og trenger ikke stylingen :) Tar bare opp plass i garasjen.Har ikke rørt delene etter at de kom fra autoshineshop.no . Pris kan vi diskutere :) Delene er: -Riger frontfanger -Low flow spoiler til bagasjerommet -Riger sideskjørt -Øyelokk Se bilder: På den grå mercedesen vises Frontfangeren og sideskjørtene. På bildet av spoileren legg merke til at min IKKE har bremselys på sin slik som den. Hei. Hvor mye skal du ha for fangeren og lyktelistene? Er det lagd for tåkelys i fangeren? Mvh Chris Siter Chris - 95' w202 C220 Elegance+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 hva skal du ha for alt sammen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Gi bud , må bort :) Ja man kan montere tåkelys i fangeren, men vet ikke festene står klare . Har som sagt ikke åpnet kitet. Ta kontakt på 98847026 viss intressert i delene :) :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg