hoskogmo Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Heisann Jeg var så dum at jeg parkerte bilen under en bjørk i blomstringsperiode i vår. Det medførte at en del bjørkerakler falt ned på bilen og ble ligende en stund. Disse har avgitt noe dritt som har blitt hardt og som jeg ikke har klart å få bort ved vask. Er det noen som har noen gode tips til metoder eller kjemiskestoff som kan fungere for å fjerne denne driten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 En god avfetting først, så kan clay for å fjerne det som eventuelt sitter fast. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 clay er gull :) kjøp meguiars sitt kit på f.eks bilexstra. den er hvit så da ser du hvor sinsykt effektiv den er og hvor mye dritt det er på lakken din.. Bare pass på og bruk masse lube.. flaska kan godt være tom når du er ferdig med en bil. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hvis du har voks på bilen går det greit å fjerne med Quick Detailer og en microfiberklut. Er det lenge siden bilen har vært polert er det verre.. ikke sikkert du får bort alt med clay engang.. da er det lakkrens + clay, eventuelt maskinpolering som er løsningen. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg