mushi-mushi Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Jeg har funnet meg en veteran fra 1970 som jeg har veldig lyst på som bil nummer tre. Den koster 50.000 kr, noe jeg ikke har råd til å punge ut på en gang. Jeg prøvde å søke lån i min egen bank (postbanken), men de lånte ikke ut til en så gammel bil. Er det noen banker som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 50 laken er jo så lite at du kan ta et dyrt forbrukslån....uten sikkerhet. Hvis du har sikkerhet i noe, f.eks fast eiendom, din egen eller foreldre, kan du sikkert låne til bankens beste rente. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Elcon låner ut til mye rart.. Har bare gode erfaringer med dem Fikk f.eks bedre renter hos de enn hos min bank.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg