Gå til innhold

Hit and run i Tromsø

Ranger emnet

Stian var der Krug

Anbefalte innlegg

I går, lørdag, har noen vært borti venstre side av fronten på bilen min såpass hardt at blinklyset er knust. Hjørnet av panseret har lakkskader og det er skrapemerker på lyktespyleren, muligens skrapemerker på den sorte listen på fangeren også.

Dette er en Royal Grün (mørk grønn altså) VW Passat Stasjonsvogn.

Dette har trolig skjedd på Tomasjordnes, rett etter venstresvingen ved den første blokken på venstresiden. Jeg stod parkert ute der fra ca kl 11 til rett før 12. Er mange som rygger og "jukker" frem og tilbake for å snu på veien når de har stått parkert, istedet for å enten rygge bak til egnet snuplass eller kjøre videre inn til sådan.

Det er truffet ganske høyt oppe og av en gullfarget bil, siden det sitter lakkrester igjen.. Jeg tenkte med en gang på en Honda HR-V. Vet det går minst en gullfarget slik i Tromsø.

Er det noen som har sett noe? Hvordan biler med gullfarge går i Tromsø?

Her er bilde av bilen min.. uten skade dog:) Jeg har markert med rød på passasjersiden der det er skader på førersiden, da jeg ikke har bilder av den siden;)

skade.jpg

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Er forbanna irriterende når slikt skjer!

Var en dame som rygget i amcaren min og stakk av! en fyr så henne men klarte jo selvfølgelig ikke å notere ned nr!!

uansett.. min støtfanger var jo massiv metall og hennes drittbil var laget av plast så den bilen fikk betydelig større skader en min! ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern!

Det var en gang en dame i en skabbete gammel Deowhatso eller no sånnt som skrapa opp døren på 940n til brodern utenfor Europris. Nå var han jo i bilen og fikk stoppet henne, men da han ville skrive skademelding mente hun at det jo ikke kunne være så nøye siden han hadde noen riper i lakken fra før.

Folk er frekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider