Gooner87 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hvilket merke er det beste innen åpne luftfiltre? Merker jeg vet om RAMAIR, Powertech, HKS, green, pipercross og K&N. Skal settes inn i Audi A6 1,8TQ med chip. På forhånd Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Tipper sensorene (luft masse/mengde måler) har det best med et tørr filter ala apexi.. om sensorene ikke har for vane og ta kvelden er Kn og green filters også bra. Men sørg nå for og kjøpe en lukket boks med mere flow.. et åpent filter i et varmt motorrom er litt håpløst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Tipper sensorene (luft masse/mengde måler) har det best med et tørr filter ala apexi.. om sensorene ikke har for vane og ta kvelden er Kn og green filters også bra. Men sørg nå for og kjøpe en lukket boks med mere flow.. et åpent filter i et varmt motorrom er litt håpløst.. takk for hjelpen. Hva mener du med lukket boks? Jeg har et ubrukt varmeskjold/matte(power-blanket) og et fleksibelt alu-rør jeg hadde tenkt å bruke for å hindre varme fra motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Da er du på rett spor :) mente bare at man bør unngå og la motoren spise varmluft fra motor rommet. fortinnsvis ved hjelp av varme skold, opgraderte luftfilter bokser eller CAI inntak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Da er du på rett spor :) mente bare at man bør unngå og la motoren spise varmluft fra motor rommet. fortinnsvis ved hjelp av varme skold, opgraderte luftfilter bokser eller CAI inntak. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg