Gå til innhold

Eh..hjelp?

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

Ok, i natt hadde jeg en litt morsom samtidig kjedelig opplevelse med Golfen. Jeg var i Oslo for å bli med dama ut på byn litt. Ettersom jeg ikke hadde planer om å dra på byn, måtte jeg jo dra med meg bilen. Jeg skulle parkere i nedoverbakke på gratis parkering. Brekket på bilen er noe dårlig, så jeg må dra litt ekstra for å få den til å sitte. MEN, problemet var da, at da jeg dro, så satt jeg plutselig med brekket i hånda uten motstand.

Så det jeg lurer på, er hva jeg skal gjøre...greit nok..jeg skal poste bilde etterpå..må bare få batteri i kameraet. Så trenger ikke svare før jeg har fått opp bilde :P

Det sureste "tror jeg" er at jeg måtte ut med flere småmynter for å parkere på en parkeringsplass hvor det var flatt :(

(håper det er det sureste, og at jeg ikke må ut med flere hundre kroner for diverse deler)

Noen som har vært borti det samme før?`

Argh, bilen skal til EU-godkjenning også denne måneden.... :( :(

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra av plasten som sitter over håndbrekket, så tenker jeg du kan dra den ene wiren ut helt uten problemer.

Bytt begge når du først er i gang, koster vel ikke mer enn en 150kr pr side.

Bytter du kun en ryker den andre om ikke så lenge, og etter bytte du får to med lik lengde.

kan også være noe inni trommelen (om du har det).

Dette ser du uansett når du tar av trommelen for å bytte wire.

Smal sak å bytte, men trommelen kan være litt kjei å få av.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sannsynlig så har wiren røket eller løsnet. Som sagt over her bytt begge hvis du skal bytte. Det er ikke dyregreiene eller veldig vanskelig

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Hvorfor ikke bare sette den i gir istede for brekk ?

Om du kræsjer bilen din fordi det er glatt på veien..hjelper det ikke å komme etterpå å si at du skulle holdt en mye lavere fart :P

Gjort er gjort..og ja, jeg bruker som regel brekk da jeg parkerer i bakker..spes bratte bakker.

Klart jeg kunne satt den i revers, ettersom jeg hadde snuta nedover..men hvem tenker da på at man skal sitte med brekket i hånda?

:)

Men jeg ser ikkeno som er brukket ihvertfall.Så tror det ordner seg.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider