johnny b Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 dere med rover 75 diesel kan dra til rover å få modifisert motoren til 150hk trur jeg kosta vel rubd 7 -8000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Ah.. sitter og har fryktelig lyst på Rover 620 fra rundt 96 om dagen. Ser ut som geniale biler som er litt mer comfortable som Golfen min... =) Kan evnt. gå for en 414\416 også.... er de like comfortable? Jeg må se og få prøvekjørt noen... Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 dere med rover 75 diesel kan dra til rover å få modifisert motoren til 150hk trur jeg kosta vel rubd 7 -8000 Hvor får du oppgradert den til 150HK? Hvis det er den orginale trim softwaren du tenker på fra X-power så gir denne ca.15HK mer enn orginalt. Orginalt er disse motorene på 116HK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rover416 Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Det er da iallefall ikke tysk saurkraut wagen ;) hahahahahahahahahaha den likte ej XD audi og bmw er oppskrytt bmw = big money wasted Siter rover 416 si turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Heihei, Må nesten hive meg på denne tråden selvom den egentlig er steindau... Jeg ble Roverfan for et års tid siden. Det var helt tilfeldig at jeg studerte en Rover 75 endag som stod parkert vedsiden av passelaten min og etter det så var det et års tid med "vindusshopping" på finn. Fant fort ut at disse er billige i forhold til tilsvarende biler grunnet et dårlig rykte og barnesykdommer som har gitt en haug med eiere dårlig nattesøvn og julekort fra verkstedet sitt. Barnesykdommene er heldigvis kurerbare med oppgraderte deler. Enden på visa var at jeg i vinter kjøpte meg en Rover 75 Tourer 1,8 -2004 som eieren hadde gitt opp og toppen låg i bagasjerommet. Topp + en haug med andre deler ble handlet fra England og bilen satt istand. Det er overaskende hvor billige delene til disse er sålenge en handler fra England. Enklere å skru på enn passelaten min er den og. Nå har jeg fått en bil som har haugevis med kjørekomfort, skiller seg ut fra mengden av tyske sauerkraut (selvom BMW stod for mye av utvikklingen av denne) og som jeg har fått ekstremt billig. So far so good :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg