Effilu Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 (endret) Er det noen av dere som har peiling på hvilket body-kit som var originalt på Rothmans Ascona 400(?), eller de andre 400'ene? Leste på et forum for noen år siden om et annet dashbord i en ascona B (bmw E30 eller e36). Veit noen av dere om det, evt hva som må gjøres? Eller dere veit om noen andre dashbord som passer inn siden ascona sitt er lite pent.. På forhånd takk! Endret Juli 7, 2009 av Effilu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreg91 Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 ikke at jeg vet noe om dette, men Ascona b dashen er jo sexy! litt herjong må jo til vis du ska ha noe spessielt da, tenk deg instrument i de 2 luftehøla på mitten feks! sett mange har mekka på litt metal og sånt blir kult de altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ascona dashbordet er jo finere enn de du nevne, men det er jo litt gammeldags, men det er jo resten av bilen også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Mange som bygger om til E30 i ascona, men behold det orginale du. Passer best til bilen det:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 ascona400 kom med orginal svart ascona dash, det som var annerledes var 5 trinn gir konsol,dør trekka, svarte recaro seter med opel blitz(ikke grå som i manta), sr instrument med tripteller og 220/260 på speedoen(vanlig sr ascona hadde 200/220).... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Effilu Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Takk, takk folkens! Må si at E30 sitt dashboard er RÅsexy! Muligens litt misforståelse med ordet "kit". (burde kanskje lagt i to tråder..?) Det jeg egentlig mente var body-kit. Noe sier meg at det var Irmscher, men kan ikke finne det noe sted(!), hverken på hjemmesiden dems, eller google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona 400 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Takk, takk folkens!Må si at E30 sitt dashboard er RÅsexy! Muligens litt misforståelse med ordet "kit". (burde kanskje lagt i to tråder..?) Det jeg egentlig mente var body-kit. Noe sier meg at det var Irmscher, men kan ikke finne det noe sted(!), hverken på hjemmesiden dems, eller google. Det var Irmcher som laget dette. det har nettopp blitt solgt et formsett på forumet til opel motorsport club. det er kopi av et orginalsett fra Irmcher. det blir solgt et sett i ny og ne på det forumet. mulig plast og fritid i halden har ennå. ring karsten på tlf 69185560. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg