Gjest sicarlse Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 hva er deres erfaringer med bilen? har veldig lyst på en lupo, men er så få til salgs:( ligger per dags dato kun 3 ute på finn, og den ene der er kjøpt og solgt 3 ganger nå med diverse forksjellige feil hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 http://www.blocket.se/stockholm/Vw_Lupo_GTI_21526116.htm?ca=7&w=3 Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 tingen er vel egentlig at jeg vil ha en økonomisk bil:) og hvis vi tar 83000 og legger på importavgiftene så er det plutselig blitt ganske dyrt for en liten bil:) men for all del, den var dritkul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Den sorte "Lupoen" med ragtop på Finn.no er jo en Seat Arosa. Ligger tre til av disse også på Finn. Ta en titt, er søsterbilen til Lupo. Ellers ligger det et par Lupoer og Arosaer på Tinde.no, blant annet denne. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 så den seaten, de er jo ganske like. men fremdeles liker jeg lupoen best:) vet seat er mye VW, men det er fremdeles ikke volkswagen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg har en svart GTI som kan vurderes solgt, på norske skilter. Dog blir ikke min GTI rasende billig, men da får du noe du nesten er alene om i landet. Min erfaring med Lupo er veldig bra. Jeg har tidenes billigste forsikring på bilen (jeg betaler 2.500,- og bor i Oslo uten egen garasje). Forbruket ligger på ca. 0,75 på blandet kjøring. Nylig gjennomført EU-kontroll som gikk uten problemer. Jeg er 188 cm høy og har kjørt sammenhengende 140mil med bilen. Enda er det plass til barnesete og en voksen bak. Men bagasjerommet er begrenset, det er ikke til å komme utenom. Hvis du skulle være interessert kan du sende meg en PM. mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
58-T1 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 (endret) Jeg har en Lupo som jeg skal selge. Svart 99-modell, meget pen og i god stand. Hadde tenkt å legge den ut på Finn om noen uker. Skal bare få tatt service og EU-kontroll på den først. Men dette er i Oslo, da. Edit: Solgt! Endret August 5, 2009 av 58-T1 Siter 2003 Passat TDI 2008 Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg