Movikon Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hei. Jeg har kjøpt en gammel bil som jeg vet har vært registrert tidligere. Han jeg kjøpte bilen av har mistet salgsmeldingen han fikk når han kjøpte den for 15 år siden. Vedkommende jeg kjøpte bilen av har altså aldri levert noen salgsmelding og er derfor ikke juridisk eier av bilen. Så til spørsmålet: Jeg har hørt noen rykter om at det år an å oppspore nåværende juridiske eier ved hjelp av chassisnummeret... det skal bl.a. være en mail addresse man kan bruke for å ta kontakt med dette organet. Noen som vet om dette stemmer? og evt. har mailaddressen, et navn på stedet eller et telefonnummer? Håper på svar, mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Statens vegvesen bør være behjelpelig med dette, 15 år er ikke så lenge siden, så det burde gå å oppspore. Finn mailadresser p¨å hjemmesidene deres. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Wow, takk for raskt svar. Fant informasjonen jeg trengte nå... hvis noen lurer: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Fakta+og+statistikk/Kjoretoyopplysninger/Understellsregistret mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg