C180 Sport Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Heisann.. Går det ann å sparkle igjen den sprekken som blir etter man har limt på frontleppe og hekkskjørt?? Eller kommer det bare til å sprekke? Men hvis det går, hvilken sparkel kan jeg bruke? Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 har du noe bilde? spørs hvor mye bevegelse det er i disse delene. Du kunne eventuelt ha limt/fuget skjøten mellom delene Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C180 Sport Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Nei, har ikke noe bilde dessverre.. Ja, går kanskje ann å fuge. Men vil ikke da lakken sprekke? Over fugen? Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Hvis det er plast du snakker om så lønner deg seg nok å plastsveise. Sparkel vil bare sprekke opp igjen når du treffer noe/skraper nedtil.. Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C180 Sport Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ja er plastikk.. Okei skjønner :) Men hvor mye koster sånn plastsveiseapparat da? Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 99,- på biltema :P nøysom bruk av loddebolt fungerer, ikke optimalt men det går... Bare sørg for at all lakk er borte der du skal smelte sammen delene.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C180 Sport Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Okei :) da får jeg se hva jeg får til ;) Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg