stigzy Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Jeg skal til å skifte bensinfilter nå, noe som kanskje aldri har vært skiftet på bilen, elle kanskje maks 1 gang. Kan det være denne som skaper problemer for meg? Hvis ikke det er den, kan det være bensinpumpen som heller har aldri vært skiftet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigzy Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Jeg har nå vært på verksted og feilsøkt bilen. De fant en feil på ledningen fra vannmåleren, fikset dette og fikk ingen feilmelding etterpå. Men fjuskingen og turtallproblemet er der enda. Etter at jeg var på verkstedet så skiftet jeg coil igjen, men ingen bedre resultat. Så skiftet jeg pluggledningene og fikk heller ikke noe bedre resultat. Har skiftet en del nå og begynner å gå tom for ideer på hva jeg skal gjøre for å fikse dette problemet, noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg