Gå til innhold

Nettsider for kjøp av veteranbil i USA

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Som topic.

Er nå bestemt at jeg skal hente meg ett veteranbilprosjekt fra statene, men jeg finner ingen gode sider å lete etter biler på. Noen som kan hjelpe?

Mvh

Endret av Rínerion

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topic.

Er nå bestemt at jeg skal hente meg ett veteranbilprosjekt fra statene, men jeg finner ingen gode sider å lete etter biler på. Noen som han hjelpe?

Mvh

Ville tro du finner slike biler her i scandinavia...

Om du ikke har gjort slikt som dette før, så er sjansen for at du blir griselurt ganske stor...

Er du villig til å ta den risikoen??

Men du spør etter sider??

Da ville det jo også være lurt å fortelle hva du ser etter..

Finnes utrolig mange små og mindre annonseplasser som har bredt utvalg av spesifike merker/biler/deler...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro du finner slike biler her i scandinavia...

Om du ikke har gjort slikt som dette før, så er sjansen for at du blir griselurt ganske stor...

Er du villig til å ta den risikoen??

Men du spør etter sider??

Da ville det jo også være lurt å fortelle hva du ser etter..

Finnes utrolig mange små og mindre annonseplasser som har bredt utvalg av spesifike merker/biler/deler...

Joda, jeg skjønner risikoen du snakker om.

Men jeg har en kamerat som har holdt på med export av biler fra USA i årevis, så han venter strengt tatt bare på potensielle biler jeg måtte peke ut. ;)

Men ang. biltypen jeg er på utkikk etter, så savner jeg bilen i signaturen (69 Mustang). Så jeg vil se meg om etter en "ny" Mustang fra 60 tallet.

Vet prisnivået på disse, samt tilgjengeligheten. Denne er liten nok over dammen, så jeg har nesten gitt opp søken her i skandinavia. Men det er Mustangen jeg brenner for.

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider