henne Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Man skal ikke klage men... jeg plages når det er så varmt!Gi meg en regnskur og 10 grader mindre!! Stemmer på partiet du stemmer på, og ber til samme gud ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 30 grader å sitter inne på en stol? prøv 60 grader i skyggen å fysisk arbeid dagen lang! Hilsen asfaltarbeider som ikke klager på godværsdager! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 I dag var det 4 grader, vind og regn i Kirkenes. Blandet med masse malingsarbeid er det jo kjeempe artig... Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Stemmer på partiet du stemmer på, og ber til samme gud ;) Dette fungerte utmerket tydeligvis, for i dag fikk jeg den etterlengtede regnskuren, og FOR en regnskur! Tommelen opp for den. Det begynte å blåse litt før det bøtta ned i 10 - 15 minutter, også sank temperaturen ned til 20 grader. Perfekt! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Dette fungerte utmerket tydeligvis, for i dag fikk jeg den etterlengtede regnskuren, og FOR en regnskur! Tommelen opp for den. Det begynte å blåse litt før det bøtta ned i 10 - 15 minutter, også sank temperaturen ned til 20 grader. Perfekt! Superdeilig med litt pause..! Men ble ganske trykkende, ettersom vi klarte å lure frem en buldrende norrønsk gud ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg