Mirus Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Er det noen her som har tenkt seg til Finnskogen 12-14 februar? Jeg har vært tilskuer de siste årene og kan trygt anbefale turen hvis noen tviler. Hvordan har dere tenkt til å ordne overnatting? http://www.rallyfinnskog.no/ Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 faen at jeg ikke kan da, kunne godt tenkt meg en tur oppover. familien har en jakthytte i området der så det hadde passa jævlig bra. men får ta det nesteår... :( Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Sku' vært kuult d, men er usikker for øyeblikket. Men skal iaff. på Sigdal- og Flesbergrally!! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Ratata Sku' vært kuult d, men er usikker for øyeblikket. Men skal iaff. på Sigdal- og Flesbergrally!! når er flesberg rally? er det langt ifra blefjellheisen? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Schlasken når er flesberg rally? er det langt ifra blefjellheisen? 7. feb. Terminliste Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Skal på rally finnskog i morgen, noen som veit når man burde være hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg