Gå til innhold

Shit, for et vær!

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Føret har vært heelt konge hos meg mange dager nå :) Sist i natt fikk Sierra'n KJØRT seg på det feteste industriområdet ever... det gikk bredt får'n si :D :D Det ene stedet kunne jeg kjøre rundt og rundt et svært bygg, breiern på 2. og 3.gir, kontraer bortover sidene slik at sladden inn i svingen blir en naturlig del av kontraene... helt rått! Kjørte minst 15-20 runder, så jeg fikk det til "perfect" etterhvert. Synd batteriet på kameraet daua. Sikkerhetsvakta så jeg kjørte gris og var på vei bort til meg. Så jeg stoppa, rulla ned vinduet og tenkte høre på hva han ville si. Han virka ikke så veldig sur og lurte på hvordan det gikk, jo finfint sier jeg...fint føre i dag. Så lurte han på om jeg hadde krasja nå (siden bilen har en bulk forran). Fortalte at det hadde skjedd for noen uker sida (kommet rust der...osv.) Så han var blid og hyggelig og sa bare "kjør forsiktig" og gliste når han sa de hadde vraka 3 biler denne uka :D Synd en kamerat med Audi 2.3v 20V ble skremt når han så vakta snakka med meg....for han stakk nemlig, så jeg fikk aldri vite åssen Quattoren var på snøen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta det været som har vore her i helga da:

bare veier, opplett, lite vind i begynnelsen av helga.

10+ grader =)

ditte her er på ei øy rett utanfor Ålesund.

Hadde ikkje det vore for dinna jævla strøsanda, så hadde det vør heilt perfekt sykkel-vær.

Men men, den har no blitt lufta uansett =)

*glede seg til sommeren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø har det vært kalt noen dager... nå er det -2 og vind...

Det går nesten ikke å kjøre i grøfta i bodø... kommunen brøyter nesten ikke så det er bare sette bilen i gir så finner den veien selv. :) trenger nesten ikke å styre en gang.

De som brøyter i Bodø bruker å vente i deg lengste med brytingen..... De satser heller på at det regner bort.

GLATT ER DET OGSÅ .... det bildet er tatt i gata hvor jeg bor og slik er stortsett alle små veien i bodø,:D :D

DSC00465.JPG

Har redusert størelsen med 50% bedre nå..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider