Bertone Troms Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Er det tillat å strekke ut eksospottene til siden av bilen, ca rett foran hjulbuene? eller er d noe forskrift om at eksospottene MÅ være bak på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Søk i forumet etter SIDEPIPES.. Er flere tråder om dette, der det står link til regler. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Troms Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 ok, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Boy Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Det er flere amerikanske biler som har pottene ut på siden originalt, men de jeg har sett så kommer de ut bak hjulet. Når jeg tenker etter tror jeg Mercedes Gelenderwagen har noen modeller med pottene ut på siden foran hjulet... Dette er noe en må undersøke tror jeg ved ombygging, for de bilene jeg snakker om har det originalt så da er det godkjent ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Mercedes Mclaren SLR har eksospottene på sida. http://itwildcats.net/2008/11/hamann-volcano-mercedes-benz-slr-mclaren-in-detail/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/225453-godkjenning-sidepipes.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg