MediaSUV Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg har kjøpt en Renault 19 cab til kona, men vil nok bruke den selv også iblant...når jeg slipper til! Hun er blitt veldig glad i den på kort tid... Men jeg er ikke like glad i det som står i! Originale høyttalere og en Phillips-kassettradio (!) som antakeligvis var standard på denne modellen i 1992, for jeg fant et bilde på nettet med en tilsvarende dings. Det er 6,5-tomshøyttalere i dørene, og der har jeg et sett med meget gode Alpine-høyttalere som jeg skal bruke. Utrolig lett å bytte, plastdekslene kan bare vris og tas rett ut! Dette kan bil min letteste installasjon noen gang... Bak er det 5,25-toms (tror jeg), der setter jeg bare noe enkelt og rimelig. Men så er det foran på dashbordet. Der er det også plastdeksler som er lette å ta av, og det er plass til å montere 4"-høyttalere. Bør jeg kjøpe et sett 4" Alpine (for å få klanglikhet) og sette der, eller er det lurere å satse på rene diskanter? Det blir antakeligvis en Sony DAB-spiller som skal inn der og drive greiene. Har DAB i MediaSUV-en, og jeg har fått hysterisk lav toleranse for bilanlegg som suser og ikke har NRK MP3! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Kjøp deg eit komponentsett framme. Da har du 6,5" i dørene og diskant oppe på dashen. So har du koaksialhøgtaler bak. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Det går absolutt an. Men så var det disse Alpine-høyttalerne jeg har liggende... Får man noe særlig bass ut av et komponentsett for dørmontering? Alpinene er ikke verst på det området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Det går absolutt an. Men så var det disse Alpine-høyttalerne jeg har liggende... Får man noe særlig bass ut av et komponentsett for dørmontering? Alpinene er ikke verst på det området. åja ! vis du finner et kompsett av bra mærke vil det bli bra :) og med en forsterker på de hjelper også noe vanvittig :) Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja vel, får ta en liten tur på Finn, da. Håper jeg kan finne noe brukt, det er litt grenser for lommebokas rekkevidde for tiden... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg