Gå til innhold

Mørk rød Audi Coupe Quattro stjålet i OSLO.

Ranger emnet

l4rsh

Anbefalte innlegg

Min Audi Coupe Quattro ble stjålet i natt/morrest fra Tåsenveien 36. Regnummer ZD11825.

Kjennemerker.

-Mørk rød

-gule tåkelys

-nyeste type plastskilt

-rs2 grill

-røde baklykter

-treinteriør

-grå skinnseter.

-noe rødt nederst på kanal på høyre side.

Visst noen vet noe som helst så kan jeg treffes på 41425948 eller PM her. Politi kan også treffes på 02800.

web.jpg?ver=12465430890001

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig kjipt asså att ittje folk kan la være å ligga unna bila att andre!!

Holder til i Hamar, så ska holde øya oppe : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOT!

okay! takker som mye for det!

jeg har den ikke så det er noen andre som kjører rundt i den..

skal jeg melde slikt til politet eller hvordan blir det?

Noter det i et brev mrk m ditt saksnummeret, og lever det paa krimvakta paa politistasjonen, med beskjed om aa levere det etterforskeren av saken.

En av foelgende to ting kan skje:

1) De er interessert i denne observasjonen pga at de har intern etterlysning av bilen pga at den er brukt til andre kriminelle forhold.

2) De prioriterer det paa lik linje som alt annet tyveri.

Dvs at de ikke gjoer noe foer loesningen detter i fanget paa dem.

Det positive i din sak, dersom observasjonen er rett, er at du kan regne med aa finne igjen bilen, enten hel eller kollidert.

Lite sannsynlig at de fortsatt kjoerer rundt i bilen dersom den skal slaktes, eller bringes ut av landet.

Gi dem noen dager til, og du finner bilen rundt en lyktestolpe. Deretter er det en ny bil som er vekk. Takket vaere det forbanna tafatte politi systemet vi har her i Norge!!!

Haaper du finner den like hel!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det deltaone! skal samle opp det jeg får inn og skrive et brev.

jeg kan vel si at bilen er observert i harald martinsensvei ved denne bilauksjonen/dekkservice/realcar butikken i kveld ca 20:45. Har vært å sett i området men bilen var borte da jeg kom frem, eller inne i en vaskehall gjemt unna en annen plass.

visst noen vet noe mer så 41 42 59 48

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

http://www.ostlendingen.no/article/20090806/NYHETER12/172225373

Stjålet bil til rette

En rød Audi uten skilter ble undersøkt i Innbygda i Trysil etter å ha stått parkert i flere dager. Takluken sto oppe, låsen i førerdøren var brutt opp ogbilen var rasert innvendig. Bilen ble meldt stjålet i Oslo 2. juli i år.

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyveriforsikret ja. jeg er på ferie så får ikke sjekket noe selv. politiet ringte i kveld så har ikke snakket med forsikringa enda.

må jo få den frakta fra trysil til oslo også. er jo kjempefestlig visst takluka har stått åpen og det har regna.

nei forbanna dritmennesker.

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider