Bullit Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Har egentlig ikke fått kjørt stort med jettan før idag (helgen) og må si jeg er overrasket over hvor utrolig dau bilen er. Skulle taue en kamerats bil, og var ikke mer enn bare såvidt jeg greide å dra den opp en bakke:( Har ikke fått tatt noen service på den ennå, men har mine mistanker om en mulig dårlig katalysator? Hadde en Golf2 1,8-88mod og den gikk sykt mye bedre enn Jettan. Noen tips om hva det måtte være, eller er de bare mye dauere disse 1,8i motorene? Virker som den helt mangler dreimoment:mad: Takker for råd og vink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 har samme motoren i min og den går bedre en den forrige audin jeg hadde med 90 hester.(og mye bedre lyd):D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Ja, mener nå at de burde gå litt bedre enn min, den er helt forferdelig. Skal jo flytte seg litt iallefall? But what`s wrong? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Bullit Ja, mener nå at de burde gå litt bedre enn min, den er helt forferdelig. Skal jo flytte seg litt iallefall? But what`s wrong? Kanskje du ikke trykker hardt nok på gass pedalen??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Skillz2k Kanskje du ikke trykker hardt nok på gass pedalen??? Eller har glemt og ta av brekket ;) Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 eller kansje det bare er en 1.6 :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 morsomme folk.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Start bilen i 1 og ikke i 3 :D Neida, Men start med å sjekk luftfilteret. Hadde lånt en 1.6 engang. Gikk som en halvdau panda. Fant et innsausa luftfilter. Kasta det i dunken og bilen gikk som en kule. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 svaret er ganske enkelt.. det er monjetronic... det suger bigtime.. har det selv på min egen jetta og kan skrive under på at de med forgasser går mye bedre.. men jeg kan jo kjøpe den billig av deg da ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Skal ha en storservice så snart jeg får tid, og lillebror, bilen er tilsalgs når jeg er ferdig hvis du er intressert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Fjern snusdåsa under gasspedalen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 ja bullit det er bare å si ifra ;);););) den er vel så og si strøken nå den?? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Bilen skal bli så og si strøken når jeg er ferdig, kosmetisk er den veldig bra nå, så nå gjenstår kun det mekaniske som vil blir tatt hand om i løpet av ukene som kommer. Ny piggfrigummi på 15" vil det også bli, forhåpentligvis til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Fikk endelig tid til å ta en service på bilen idag, og har antakelig funnet ut av hvorfor den har vært så dau og småfusken. Viste seg at pakningen mellom innsprøyt og innsugsmanifold hadde sett bedre dager+at plussforsyningen til hva jeg antar er noe forvarming i innsuget? var tatt vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Bullit Fikk endelig tid til å ta en service på bilen idag, og har antakelig funnet ut av hvorfor den har vært så dau og småfusken. Viste seg at pakningen mellom innsprøyt og innsugsmanifold hadde sett bedre dager+at plussforsyningen til hva jeg antar er noe forvarming i innsuget? var tatt vekk. Det problemet hadde jeg og. Hørte at den sugde falsk luft fra motorrommet og gikk på halv takt på tomgang. fyttet disse pakningene 120,- hos VAG for komplett sett og vips så gikk den bra igjen :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg