aryx Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Har fått meg Jetta nå jeg også, trenger en god vinterbil med 4x4 :) Jeg antar syncro-utgaven ikke går så bra som sine brødre? Synes ikke det var all verden til futt i den, kanskje jeg har samme problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by aryx Har fått meg Jetta nå jeg også, trenger en god vinterbil med 4x4 :) Jeg antar syncro-utgaven ikke går så bra som sine brødre? Synes ikke det var all verden til futt i den, kanskje jeg har samme problemet. Ahh, velkommen i gjengen, bilder forventes jo snarest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by wabby Det problemet hadde jeg og. Hørte at den sugde falsk luft fra motorrommet og gikk på halv takt på tomgang. fyttet disse pakningene 120,- hos VAG for komplett sett og vips så gikk den bra igjen :D Og dette kunne du ikke sagt litt før:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Bullit Ahh, velkommen i gjengen, bilder forventes jo snarest! Takker, er vel ikke mange av disse syncroene som ble solgt? Skal se om jeg får tatt et par bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 om du kjøpte den jetta syncroen som var til salgs på autodb for 7500kr ? hadde såååå lust på den men tenkte neei, gjøre "ferdig" denne bilen først :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ja, trengte en god vinterbil, så jeg tror jeg selger 205 GTi 1,9n min som egentlig skulle være vinterbilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Bullit Og dette kunne du ikke sagt litt før:D Tenkte ikke så langt... Skal prøve å huske på det til nestemann som spørr :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg