Oekern Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Da har bilen fått; - Ny girkasse olje - Ny motorolje og oljefilter - Nye indre stab.stag foringer (Møkka jobb!!) - Nye vindusviskere - Hat top (Sånn "pressening" til kvelda for og hindre frost/snø på rutene) Har desverre ingen bilder da kamra gikk tom for strøm etter første bilde.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Da har det kommet enda mer stæsh til meg her! Har fått nye lykter, disse her: http://jdmautolights.com/mitsubishi-mirage-9296-black-headlights-smoked-corners-p-440.html?osCsid=00e2e478f2938a5a8eae29abe3c7e681 Disse er ikke montert enda da jeg må av med hele fangeren for og få på hovedlyktene. Glassfiber´n har fått hard medfart med tiden, så når den først er av må den til litt reperasjoner. Tar nok dette til sommeren.. Så har EVO GSR frambremser ankommet meg ! Detta skal bli morro og få på! Målte skivene til 255mm i diameter. Orginalt er vel 235mm om jeg ikke tar feil ? :? Delene så ut til og være i veldig god stand. Målte skivene til 1mm slitasje, så her skal de være mye igjen. Skivene er også ventilerte. Eneste jeg vurderer og bytte er klossene, de er ikke helt jevne i overflaten, så vurderer og bytte til greenstuff (e.l) Da er jo også klossene helt nye så slipper og tenke på og bytte dem på leeenge.. Slik så da kalipperne ut når jeg fikk dem (etter en vask) Skive: Og kalipperne nå: Blir nok ikke montert før til våren. De orginale skivene skal vel kunne holde fram til da. (Må jo kjøre dem til det knistrer så vi ikke fråtser selvom man har "nye" deler :smt003 ) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Da har bilen fått nye hovedløkter: Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joejoe Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 hei! kan du si hvordan du tok av de indre stab stag foringene? og åssen verktøy du brukte? skulle prøve selv men fikk ikke så god plass til div. piper og fastnøkler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettmeg99 Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Flott bil du har! De nye lyktene gjør at den ser skikkelig sinna ut :) Hvor er det du finner styling som lykter etc til denne? Hvilken av evo-modellene har deler som passer over? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg