Oekern Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Fikk vite istad at det er orginalt en leppe til fangern min.Så den må jeg prøve og få tak i ! Fail. Koster "Ikke mer" enn over 3500 ulakkert, ny i Norge. Har fått høre at denne leppa sitter på en to tre biler i norge, så og finne en på høggern går nok heller ikke.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Da har bilen fått åpent luftfilter. Kjøpte adapter og filter hadde jeg fra Corrado´en.. Så da vart det litt mer lyd fra motoren om ikke annet. Bilde: En liten video: Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Ble faen meg tøff denna da :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Takker og bukker :) (Det åpne filteret er forresten blitt erstatta med org filterboks igjen) Her er et bilde fra en fotosjuut tidligere i uka Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Da har jeg også fått montert vinge på bilen Bilen er fin, da jeg så det sto du har fått på vingen var jeg redd du hadde laget handlevogn, ble letta når jeg så vingen :p Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Bilen er fin, da jeg så det sto du har fått på vingen var jeg redd du hadde laget handlevogn, ble letta når jeg så vingen :p Hehehe! Ja, nei. Blir ikke noe overdrevent skyskrape dritt på bila mine gitt :) Det er en orginal vinge til Lancer som min ble levert uten - av en eller annen merkelig grund da det er GLXi (Den mest utstyrte modellen.) Så det er mulig det var valgfritt ekstrautstyr Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja ok, ganske sikker på at jeg så bilen din utenfor senteret på Råholt for litt siden? Var hvertfall mørke baklykter og røde skvett lapper på hvit lancer... husker ikke men mener rutene var mørke også :p Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Det stemmer det. Jeg jobber på Jernia´n, hehe! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Frakt tøff bil du har! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Den var rå:D Hva ca har du brukt av penger på den tilsammen? Lyst til å gjøre noe lignende.. Tøft med rallystuk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Bekkelund: Frakt tøff? :P Tusen takk anywayz :D Olsen_nissan: Neii. Har ikke brukt så frøktlig mye. Uten stereo så er vel prislista på ca 5 lapper tenker jeg.(Da har jeg bare regna med det som faktisk sitter på bilen akkurat nå. Har noe stash liggende på rommet som skal på til våren/sommeren) Har stereo til 22/23 tusen også da. (Ikke alt som er kommet i bilen enda, hehe) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnen Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Fet bil!! Bra jobba! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Fet bil!! Bra jobba! :D Takker og bukker :) Morro og høre :) Blir litt mer som skal gjøres utover, så updates kommer med tia :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hei ! Hvor kjøpte du adapter til det åpne luftfilteret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Hei ! Hvor kjøpte du adapter til det åpne luftfilteret ? Bsbildeler OBS: Du må ha luftfilter fra helvette for at det skal passe :) Sjukt stor diameter på adapteret. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg