Oekern Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Da er all stylinga lakkert og montert. Org. EVO 3 sideskjørt Org. EVO 3 baksplittere til bakfanger Kopi fanger av EVO Dette ser da altså slik ut: Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Blir bedre å bedre dette:) Når blir det turbomotor? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlzen Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 veldig veldig pent mann... :D Siter 1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Takker og bukker :) Turbo´n blir montert til uka! haha. Neida. Nå skal egentlig ikke mer gjøres med bilen. Bare bli ferdig med stereo anlegget så skal den være som den er da jeg skal starte og spare penger til Corrado prosjektet mitt så jeg kan starte på det :) Men noe mer småting blir det vel alltids, hehe. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Skjer ikke mye her i gården for tia. Driver og eu godkjenner den. Fått montert et lite stag og litt anna småting.. Har jo også fått på org. EVO 3 vinge. Litt fler bilder fra i sommer: Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Da har det skjedd litt småting her. Har nå klare sideblinklys ved hovedlampene og i sideskjermene. Har og fått på vinterhjul samt montert stab.stag i motorrom og under bilen bak. Glemte og da bilde av staget i motorrommet, men det får man komme tilbake til. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 det va jo skjikelig rått e det 4x4? du kan jo sei no at det e en lancer evo3:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Nei, dette er framhjulstrekk. Kaller selv ALDRI denne bilen for en evo3, det ville vært en respektløs skam.. Evo3 wannabee dog, det sier jeg.. Kan jo legge ut litt flere bilder av noe som har skjedd ila. vinteren Bilen har fått takstativ og oppgadering av cd spiller samt frontsett: http://s496.photobucket.com/albums/rr324/Oekern/?action=view¤t=IMG_0079-1.jpg Nytt ratt er og kommet inn: Så blir det fler upgraders til vår/sommer.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Cant w8 :) Planer om speedoen? Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Cant w8 :) Planer om speedoen? Njaa. I utgangspunktet ikke, da jeg ikke finner noen skiver som jeg liker. De blir så spaca de fleste. Blir mest stereo og understells uppgrades til våren. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Denne ble dødsrå! Likte den bedre med den forrige spoilern, men smaken er som baken :p Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 ble jo tøft dette!! syns du sa du IKKE skulle montere masse plastikk men!! ;-) hehe, ble tøft! men, få på nå runde lys i fronten så blir den ikke så voldsom, og jeg likte den lille spoilern bedre. men drittøff bil!! :-D Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Hva er totalsummen som du har brukt på bilen? :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneHn Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Er du ferdig med montering av høyttalere i dørene? Isåfall, har du noen bilder? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 (endret) Heisann. Her var det lenge siden jeg har fulgt opp ser jeg. Joda, skulle jo i utgangspunktet ikke gjøre en eneste mod på denne bilen, da jeg har en prosjektbil ved siden av, men. Starter man med noe klarer man aldri og stoppe. Så jeg blei litt eid av meg selv der, men det går! :) Kjørte en stund nå i våres uten vinge i det hele tatt, og den var litt råere da, faktisk, men sammtidig ble den litt for spe bak fra og fra siden. Så valgte og kjøre på med EVO 3 vinga igjen. Da får bilen litt mer helhet. Har lenge vurdert "Bøtteløkter" i frontfanger, men det har aldri blitt noe av. Hadde tenkt og ha dem enten i det store rommet i midten på hver side, eller i de enslige 4 kantene på hver side, men det har da ikke skjedd enda. Ang. hvor mye jeg har brukt. tja.. Totalt ca 35/40 tusen. Dette inkluderer da alt fra sete belte coverrs til slitedeler. Ikke regna med bensing og eie utgjifter da, høh. Høytalerne er fortsatt montert slik du ser på det siste bildet av dem. Kan jo oppdatere litt til her siden sist: Ved 272K kilomterer fikk bilen ny registerreim, vannpumpe og det som følger med i denne operasjonen. I vår monterte jeg K-sport coilovers, stab.stag i bagasjen og nå i nyere tid ny basskasse. Har ikke bilde av alt, men her er litt: Nytt batteri: Nytt luftfilter: Kattevask av motorrom: Coilovers (egentlig tell Evo, men passer godt overens.) Nye, 215/40 dekk til felga: Så var det EN testtur med coilovers: (Idag ser jo skjermene enda værre ut) :D Likte ikke det noe særlig.. Sommerfelga blei skeive (stivt, "høy" fart og norsk vei på våren..) Så helt fra i vår till nå har jeg kjørt på vinterhjjul. Har ferie fra arbe nå, så skal kjøpe nye sommerfelger denne uka håper jeg, men det er ikke enkelt og finne noe heller.. Sånn ble det med coilovers vværtfall: Med vinterhjul: Det var det jeg hadde for nå. Kommer mer og se på ut i uka håper jeg :) Endret Juni 13, 2011 av Oekern Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg