Gå til innhold

Motor fra r32/33

totta

Anbefalte innlegg

Originally posted by totta

rb26dett er jo det som frister da eller mener dere

rb26 er jo den største av disse tre motorene,da.. så,hvis du har litt begrenset plass så er det vel like greit å gå for en rb25 istedet.. (rb20 og rb25 er fysisk "identiske" utvendig.. rb26 er en del større)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

rb26 er jo den største av disse tre motorene,da.. så,hvis du har litt begrenset plass så er det vel like greit å gå for en rb25 istedet.. (rb20 og rb25 er fysisk "identiske" utvendig.. rb26 er en del større)

hva mener du med det? eneste store utvendige forskjellen er vel at innsugsmanifolden på rb20 og rb25 er "overliggende".

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RB26 er vel kanskje ikke motoren å snuse på når man har manko på penger da...

:o

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

lengre? hvordan skal du forklare det? ;) iogmed at blokka er utvendig helt lik som de andre rb-motorene.

vetta faen jeg vel... "sikre kilder" som påstod at det var annen blokk på RB26... er ikke så rart man blir forvirra når 10 personer sier 10 forskjellige ting... baah

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen blokk!?

Nå blir til og med JEG forvirra...Det står jo godt forklart lenger opp på sida da..

:rolleyes:

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

RB står for Rimelig Bra

Hvorfor sette himmel og jord i bevegelse og ringe hit og dit når det er pengemangel????????

Har ikke ringt værken hit eller ditt jeg så du kan vell bare ta det rolig vell Tuttknut. Så du skal vell ikke utale deg om noe du over hode ikke har peiling på. Kjenner ikke så mange som er overflod med penger i januar. men bare for og stoppe kjeften på deg så går jeg og venter på en god del penger, så slapp av og pass på deg selv er du snill.

Og kjøper heller ikke det første jeg kommer over. foreksempel fått tilbud på motorer fra 50 000kr og helt ned til 30 000kr ink. gir kasse. og da snakker vi om rb26dett.

så jeg tar det med ro og sjekker alle og seriøsiteten på dem.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hehe, bør vente på en del kroner og da.. for det er ikke bare motoren som koster.. blir fort en del kroner i "diverse" kategorien.. blir et par tusen som går med når du skal klemme denna stålhaugen under panseret også..

tar nok dette med en klype salt, men for all del, lykke til!

brom brom, broooom, wah-tish, brooom. eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hah

hehe, bør vente på en del kroner og da.. for det er ikke bare motoren som koster.. blir fort en del kroner i "diverse" kategorien.. blir et par tusen som går med når du skal klemme denna stålhaugen under panseret også..

tar nok dette med en klype salt, men for all del, lykke til!

Ta det med salt eller pepper du Bilen driver om dagen og får supra understell, og regner med at bilen kommer på 500 000kr og opp. så selfælgelig kommer dette til og ta tid, men venter jo også på en erstatning fra et forsikring selskap, så noe penger blir det jo, pluss har fått meget gode kontakter i det siste så alt behøver ikke og bli så dyrt, bremser til 25 000kr mulig jeg kan få dem til 10 000kr penger spart dette.

Men håper jeg får bilen ferdig i løpet av noen år:

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...