Emil Lehne Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Tenkte å lage en liten prosjekt tråd om førstebilen min, den er en 1997 modell og er importert fra tyskland i 2001. Bilen var nesten original bortsett i fra, øyelokk, faceliftlykter foran og bak,chrome speilkapsler og den sinnsykt stygge kamei grillen Ting jeg har gjort etter jeg kjøpte den er: - Felger: 19" DAT racing felger på 235/35 dekk (Solgt) - alu endestusser - led parklys - stereo, pioneer spiller, hertz komponentsett foran, kenwood 6,5" i bakdørene + fence audio 2x10" basskasse - åpent luftfilter - Hvite 100w pærer i fjernlys Ting jeg har planer om å gjøre: - coilovers, supersport (Hentet) - ny dieselmåler, lakkere frem/bakfanger, skjermer foran og kansje venstre dør foran. - spoiler - s4 grill - s4 sportsinteriør - sote rutene - lister på dørterskelen - led belysning innvendig, i speedometer og skilt - tåkelys (bestilt) noen bilder: Endret August 8, 2009 av Emil Lehne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 har fått satt inn led pærer i dørhåndtakene i dag og venter spent på pakken fra parts and retards som kommer på mandag med coiloversene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Fin bil! :) Senkesett/coilovers på denne blir bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 (endret) takk i like måde! senkesett blir digg:D har forresten solgt felgene.. blir nok rs4 1 felger på mandag. måtte nesten selge de hvis jeg skal få senket den nok:) Endret Juli 4, 2009 av Emil Lehne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 han som skulle kjøpe felgene skal ikke ha de allikevel, noen som er innteresert så send meg pm. de står her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18075565 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Nice :) burde fjerne emblema bak. Ser mye bedre ut uten ;) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 ja, jeg har tenkt litt på det men ringene blir uansett:) har også tenkt å ta vekk låsen på lista over skiltet siden den ikke virker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 i dag kom senkesettet og felgene men det hjelper lite når bilen ikke går.... dieselpumpa har gått til hæ...te og de får ikke delen før ut i neste uke på møller.. noen som har en dieselpumpe å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 hvor kan man leie biltilhenger i hamar området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 statoil leier sikkert ut ;) kanskje;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 ja, jeg kan ta en liten ringerunde:) så kan jeg jo montere coilovers mens jeg venter på pumpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 god ide :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 nå er tåkelys bestilt:) hvor er det billigst å kjøpe xenon kit? skal ha 8000k H3 og 4300 i fjernlys. noen som har en audi grill de skal selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Xenon kjøper du hos vvme.com;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 ebay.com eller ebay.co.uk Jeg betalte 300 kr ca for hovedlys, og 100 kr for tåkelys under happy hour hos selgeren :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg