vx2go Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Pen bil :) Bare få satt på senkesett nå da :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 takk! ja, må få den litt nærmere moder jord:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 hvordan er egentlig kvaliteten på disse ebay xenon settene og tar det lang tid før det er fult lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 jeg har ikke fra ebay, jeg har et sett fra nbs på 8000k. kvaliteten der er grei, men det er noen ganger at høyre lykta ikke tenner pluss at det tar litt tid før den lyser full styrke, spessielt hvis det er kaldt ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 har noen link eller produktnr til den pluggen dere kjøper på biltema for å feste i hullet der hvor viskeren bak har sittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 jeg har ikke fra ebay, jeg har et sett fra nbs på 8000k. kvaliteten der er grei, men det er noen ganger at høyre lykta ikke tenner pluss at det tar litt tid før den lyser full styrke, spessielt hvis det er kaldt ute Jeg samme problemet, og jeg tror det er fordi det er spennings forkjell for original pærene på natt og dag kjøring, derfor skrur jeg alltid på lysa for nattkjøring, da tenner de med engang. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 nattkjøring? min er importert så den har sånn spak/bryter ved blinklysspaken, på nr.1 er det parklys og nr.2 er det nærlys og hvis jeg slår på fjerlysene lyser ikke nærlysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 noen som har forslag til bodykit/styling til bilen min? har egentlig lyst på s4/rs4 men det er så mange som har det nå:( har lyst på noe som er cleant, men samtidig er litt sportslig. der synes jeg audi har gjort en kjempe jobb med s4 og rs4:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 nattkjøring? min er importert så den har sånn spak/bryter ved blinklysspaken, på nr.1 er det parklys og nr.2 er det nærlys og hvis jeg slår på fjerlysene lyser ikke nærlysene. Det jeg mener er at du skrur lys bryteren på nr. 2 heletiden. Da skal xenon lysa tenne. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 gjør jo alltid det, men det virker ikke alltid. så da må jeg bare ta den fra 1-2 mange ganger... det som skjer da er at den pæra som tenner heletiden går i stykker:P nhoen som vet om no sted det går ann å kjøpe audi deler fra utlandet? skulle hatt delenr: 8D0906087E (diesel pumpe) de skulle ha 4500,- for den på møller:O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 sjekka norsk bildelsenter? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 ja..og alle bilophuggeri i norge, sverie og danmark:P men jeg har funnet ut at det var en del de måtte spesial bestille, så je måtte betale på forskudd... men fikk litt rabatt, 3900,-;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Bilen er nå SOLGT!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Fikk for den da? :) Skal ha deg nå da? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 fikk 85000... ikke helt det jeg håpet på mendet er mange biler ute så det er helt klart kjøpers marked nå... jeg skal ha meg golf 4 1,6 stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg