turbokano Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 noen som har hørt vsl7 kassa,den som er porta? har hørt den skal spille noe sykt,hva sier dere? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by turbokano noen som har hørt vsl7 kassa,den som er porta? har hørt den skal spille noe sykt,hva sier dere? Det jeg i hvertfall kan fortelle deg er at en Tru Technology Sledgehammer rev en sånn sub i fillebiter. Men de spiller sikkert ok. Mvh Roy På ALJ_GSI sin ID. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Tror man river det meste i fillebiter med en Sledgehammer Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 heheh ok. kjøper heller 2 infinity kappa perfect da. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 En jeg kjenner hadde to sånne bak i lukket kasse.. Seriøst beste bilen jeg noen gang har sittet i.. nydelig bass Tenkte jeg kanskje skulle starte med en eller to slike bare jeg får meg egen bil, også trenger de så lite kassevolum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Hei.. Gå heller for Seas Lotus... Er seriøst den beste sql suben jeg har hørt utenom min egen JL Audio 10W7.. Og den koster nærmere 10 lapper.. Har hørt og eksperimentert med det meste. Er ikke for å disse andre elementer, men dette var jeg virkelig forbauset over! Lotusen koster 2698,- Jeg selger disse for 2390,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg