Buøyvolvo Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Hei Harto spørsmål. holder på og koble opp ms v3,57 og har lyst til og kjøre med 4stk coiler. ternger man tendingsmodul til coilene.? noen som har eller vet av noen plass man kan få kjøpt til en fornufig pris. mvh Kristoffer. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donflaem Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 De har msd blater ss coiler på importtech.no Siter 142 73mod.banebil. B234 16v m/t04 turbo 500hk+, Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Gå for LS1 coiler du. De har innebyggde slutttrin i coilen. Enklere blir det ikke. Funker KANON. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Tror det blir hallgiver, i første omgang. :) for og få bilen på veien. :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Ehm... Hva har det med valg av coiler å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Trenger ikke løse coiler. så jeg bruker fordeler og tendingsmodul fra lh2`2. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Gå for LS1 coiler du. De har innebyggde slutttrin i coilen. Enklere blir det ikke. Funker KANON. Hei,hvor kan jeg få kjøpt disse hen? Er det å få tak i 3-dobble siden jeg har 6'r eller er eneste alternativ 6 enkle? Håper på svar.Ps sorry for jeg brukte tråden din trådstarter,må bli litt kjent på sidene her så gjør jeg det andeledes neste gang isåfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei,hvor kan jeg få kjøpt disse hen? Er det å få tak i 3-dobble siden jeg har 6'r eller er eneste alternativ 6 enkle? Håper på svar.Ps sorry for jeg brukte tråden din trådstarter,må bli litt kjent på sidene her så gjør jeg det andeledes neste gang isåfall.. Har aldrig sett disse som doble coiler, men kan godt være de finnes. Summit har ls1 coiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrotnisse1 Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Bruk Audi A3 coil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Har aldrig sett disse som doble coiler, men kan godt være de finnes. Summit har ls1 coiler. Men gir disse ls1 coilene like bra wasted spark resultat som for eks msd sine coiler? Hva er fordelen med wasted spark kontra single coil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg