HrpZ88 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 hatt lappen i et par år jeg, har kun fått en parkeringsbot på 600,- Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 hatt lappen i litt over 4 år nå,ikke fått en eneste bot! litt flaks må man jo ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonnis Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Hatt lappen i fire måneder og fått en bot. Gjennomsnittsfart på 75 i 60-sona, målt av sivilbil = 2900 kr tror jeg det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Om man blir tatt i fotoboks, hvor lang tid tar det før en eventuelt får en bot? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Det kommer an på om betjenten som skal skrive ut forelegget må ha pissepause eller ei. Og såklart spørs det jo hvilken postmann som går postruta den dagen. Men sånn i gjennomsnitt tar det mellom 2 og 40 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Det eneste jeg har på meg når det gjelder bilkjøring et forelegg og 3mnd uten lappen for sladding. Og mange skjenneprekner og notiser om uvettig kjøring, men ingen forenklede forelegg, prikker eller parkeringsbøter og denslags. Kjørte vel opp i 03. Det eneste.. :tannløs: hehe Har blitt stoppa flere ganger pga mistenkelig bil (måtte en gang vise nøkkelen av alle ting) og la den bredt i en rundkjøring hvor lovens lange arm sto. Møtte på to veldig hyggelige politimenn som fortalte meg at jeg ikke måtte slædde foran purken, at jeg måtte skru fast skiltene mine (de hang i strips) og det hele endte med at jeg måtte dyttes i gang midt på Ring 3 i Oslo der de hadde stoppet meg. Har hatt lappen i 8 mnd, aldri fått en farts- eller en parkeringsbot, ei heller mistet lappen på en §3 (selv om jeg skulle ha gjort det en gang). Kanskje litt flaks, kjørte forbi ikke mindre enn 3 fartskontroller i dag hvor jeg var litt over et par ganger.. :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg