enuriak Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Har hørt fra flere kanter at det er umulig å få godkjent v8 i volvo nå om dagne. Jeg ringte biltilsynet i går, og de sa at dette var ikke noe problem, ryktene var bare tull! de ville vertfall ta inn bilen min:tannløs: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Grattis:) er nok mulig enda ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 altså, ikke det at jeg har vert der..:p Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 dem ville ihvertfall ta den inn da, som du skreiv så fint:)hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Skal du hav8 så kjøp deg en amerikaner. Det er jo de tøffeste bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 ganger du prisen det koster å montere en v8 i en volvo med 10, så har du en amrikaner....... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 ganger du prisen det koster å montere en v8 i en volvo med 10, så har du en amrikaner....... Det spörs på v8 motoren da hehe min kommer på ca 65000kr:) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 satan, mye hester skal du ha da? 350blokk? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg