Gå til innhold

Audi A4 1,8 Avant

Ranger emnet

Hansen89

Anbefalte innlegg

alltid vanskelig å si om det er et godt kjøp eller ikke før man har vært å sett på bilen og sendt den gjennom NAF-test (og hatt den en stund så du finner ut alle feilene som egentlig er på den).

men bilen ser jo grei ut og har jo endel utstyr. jeg synes jo ikke prisen var altfor stiv heller...

Men en bakdel er jo at den har jo gått endel så det er jo hele tiden slitedeler som må skiftes pluss at det er en bensin så den går jo ikke så langt som en diesel gjør.

jeg fåreslår at du drar å ser på den hvis du ikke bor altfor langt unna:)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid vanskelig å si om det er et godt kjøp eller ikke før man har vært å sett på bilen og sendt den gjennom NAF-test (og hatt den en stund så du finner ut alle feilene som egentlig er på den).

men bilen ser jo grei ut og har jo endel utstyr. jeg synes jo ikke prisen var altfor stiv heller...

Men en bakdel er jo at den har jo gått endel så det er jo hele tiden slitedeler som må skiftes pluss at det er en bensin så den går jo ikke så langt som en diesel gjør.

jeg fåreslår at du drar å ser på den hvis du ikke bor altfor langt unna:)

lykke til

Ja, den har gått litt langt ja. Men som han selgern skriver så er den eid av en audi entusiast. Så motor har jo blit godt vare på. Men bor ikke langt unna nei, så skal få tatt meg en tur og sett på den:)

Takk Takk

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da senk på den! 30mm godkjent i vognkort står det.

30mm er ikke senk, den skal helt ned ! :D

Men uansett,små rust er det, tak kan det være på, og hjulbuer:P

ellers godebiler og kjøre å sånn:D

men sjekk og hør etter lyder i forstilling:)

evnt foringer og sånne små ting:)

men se på setene:D<3

blir fin bil dette med andre felger og mere senk:)

og prisen er heller ikke så ille=)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider