Gå til innhold

Hva ville DERE valgt?

Ranger emnet


Exylon

Anbefalte innlegg

Kommer an på hvilken stil du bygger det :) Kommer også an på hvor mye du skal senke, den lyseblå der er vel for lav til å i det hele tatt kunne ha styling.

 

Personlig foretrekker jeg biler som heller er skamlave og derfor er tøffe over biler som ikke er lave nok og må ha styling for å være det. Har selv en bil (med Ronal Turbo, hehe) som er bygget slik.

 

Jo mer jeg ser på den lyseblå Ritmoen, jo bedre blir den :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for en clean bil, megalav med brede dekk! Synes ikke at plaststyling gjør seg på denne bilen, det passer kun til japsebiler av typen 200sx, skyline, supra osv.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at denne stylingen er original på bilen OG at det ikke er igjen mange av dem i hele verden.

Jeg stemmer for å sette på stylingen så den blir enda mer spesiell enn de abarth`ene som allerede ruller rundt i Norge uten stylingen.

(Selv om det ikke er igjen mange av disse bilene i hele tatt, med eller uten styling ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig i tvil gitt..

 

synes jo den ser veldig bra ut med styling.. hmm..

men "orginal" ser den også veldig bra ut..

 

at dette skal være så vanskelig da.. :p

Må nok kjøpe en til, slik at jeg kan ha en orginal og en hörmann.. :p

Visste ikke at Abarth fantes med enkle runde lykter. Ei heller at de fantes (gjør de det?) med den vanlige rund-lykt Ritmo fronten som denne:

Ritmo-125-TC-Abarth-1.jpg

 

Som sagt(?) i en av de prosjekttrådene dine hadde fattern et par Ritmoer, den ene var matt vinrød og med GRÅ plastikk. Grusomt. En gang svikta bremsene på veg fra Dokka og nedover høgda mot Gjøvik. Uff som jeg savner den bilen nå.

fiat_ritmo.jpg

 

PS! Som jeg ihvertfall har sagt og som du selv begynner å komme frem til; du må ha én av hver! :thumb

Endret av Skody

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår