Nicklas Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Fersk eier av corrado, så lurer litt på denne kjørecomputeren :P 1. Klokke 2. ? 3. Bensinforbruk 4. KM-teller? 5. Gjennomsnittlig hastighet 6. Oljetemp 7. Utetemp Hvis jeg husker riktig da ;) Finner ikke ut hvordan jeg stiller klokka :P Noen som vet hva nr 2 er? Oljetempen er det bare streker på, kommer ikke opp noen tall. Veldig fint om noen kunne fylt meg inn på noe av dette! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Står det ikke noen bokstaver/symboler nederst da? Kjørecomputeren viser vel både gjennomsnittlig bensinforbruk og momentant bensinforbruk(akkurat nå), så 2eren kan jo være en av de? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Står det ikke noen bokstaver/symboler nederst da? Kjørecomputeren viser vel både gjennomsnittlig bensinforbruk og momentant bensinforbruk(akkurat nå), så 2eren kan jo være en av de? Har sett, men finner ingenting :P på nr2, så er det et lite ikon av en klokke, men det er jo funksjon nr1? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Har sett, men finner ingenting :P på nr2, så er det et lite ikon av en klokke, men det er jo funksjon nr1? :P Hvis du har bryteren på "MFA 1" viser nr2 hvor lenge du har kjørt. Den resetter seg etter noen timer om du parkerer bilen. Hvis du har bryteren på "MFA 2" viser nr2 hvor lenge du har kjørt siden MFA 2 ble nullstillt. Det gjelder forøvrig "hele" MFA 1 og MFA 2. MFA 2 teller helt til den blir resatt, MFA 1 resetter seg om bilen står parkert noen timer.. Om du ble noe klokere..? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Hvis du har bryteren på "MFA 1" viser nr2 hvor lenge du har kjørt. Den resetter seg etter noen timer om du parkerer bilen.Hvis du har bryteren på "MFA 2" viser nr2 hvor lenge du har kjørt siden MFA 2 ble nullstillt. Det gjelder forøvrig "hele" MFA 1 og MFA 2. MFA 2 teller helt til den blir resatt, MFA 1 resetter seg om bilen står parkert noen timer.. Om du ble noe klokere..? :-) Der ja, nå forsto jeg det mer :P Takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg