Gå til innhold

Hvilke planer har du for ferien i år?

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal jobbe ræva av meg fram til august, og den 3.august skal jeg og dama dra ned til Las vegas og gifte oss der, så leier vi bil og kjører gjennom usa helt til new york. Blir nok 3 fine uker :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe ræva av meg fram til august, og den 3.august skal jeg og dama dra ned til Las vegas og gifte oss der, så leier vi bil og kjører gjennom usa helt til new york. Blir nok 3 fine uker :D

 

kult, USA er drømmeturen det! Jeg har sagt det før, men sier det igjen: håper du får en fin tur og at går bra i ekteskapet i årene framover!:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk, tror det blir veldig bra ja :D Og hva skal du gjøre i sommer, dieseldyret?

 

det BLIR bra.. har du vært der før eller?

 

Jeg skal på volvo trackday på rudskogen 19 juli:volvopower:, så rett derfra på ettermiddagen så skal jeg til Polen.. skal handle høytalere og forsterkere.:tannløs: Så blir det ei uke her der vi sikkert skal på hytta en tur(nyte sola)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal noen dager til Göteborg med dama i begynnelsen av ferien (4 - 5 dager). Deretter drar vi på en liten telttur i marka.

Ellers er det bare sløving "hele" ferien... tok kun to uker nå i sommer. Resten taes til høsten :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Autostadt i Wolfsburg i dag, resten av ferien blir det nok bare bading og mopedkjøring.

 

der har jeg også vært:) det er en opplevelse! Wolfsburg er en flott by.. er et svært kjøpesenter der også med mange gode mat-sjapper... på kvelden er det utrolig fint der, opplyste tårn med bilene i og fotballstadion litt lengre ned..det var turing hver kveld:) hutte tu.. blei det noe turing a?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår