esbandos Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 JChE, Las vegas faktisk.. Blir nok bra det.. Er du gammel forresten? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 JChE, Las vegas faktisk.. Blir nok bra det.. Er du gammel forresten? :p Det blir veldig bra :D Jeg er 25, dama er 37, men mentalt sett er vi like :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 (endret) i år ska je ikke stort :P bare på countryn i seljord og på blusen her på notodden, ellers så blire kansje ein tur t sverige eller danmark! me noen kamerater :)... Endret Juli 5, 2009 av Amundsen Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 (endret) Det blir veldig bra :D Jeg er 25, dama er 37, men mentalt sett er vi like :thumb Hun har vært 12 år på barnerov ja, hehe.. Reneste milfhunter du tenker jeg :tannløs: Skal hjem fra Kypros om ca. en uke, så skal jeg få Daihatsuen min EU-godkjent og lav, deretter blir det mest sannsynlig en liten roadtrip til Nordkapp, så blir det roadtrip til Italia, før jeg flytter ned til Sørlandet mot slutten av august. Så skal jeg kjøre over USA i september, må jo ha det med selv om det ikke akkurat er sommer lengre da. Fortsatt sommer i sør-USA da :) Endret Juli 5, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 JChE hugs å knippse masse bilder av turen:) Skal til sørlandet på hytta, par turer på fjellet å fiske, countryn, og ellers ikkje noko anna, kanskje til Notodden på bluesen, men kræsjer litt med countryn så:) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Lover deg Las Vegas eier alt, har vært der 2 ganger:) etter å ha verdt der, er alt annet så lite:P Skal først på trackday på skogen 19, juli. 26 juli blir det henting av campingbil, da farter vi ned til gøteborg, stikker innom volvo museumet så jeg får endelig sett den jævla grp.a bilen:P så en tur innom liseberg. også kjøre innom mange huggere på jakt etter noe små deler til volvoen, så reiser vi videre til stokholm, har aldri vært der:P så må oppleve det å.hehe Resten av ferien blir vel bare å slappe av på fjorn:)hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 når skal du dit?:) nei, blir vel kanskje i august ein tur, 1 eller andre veka:D får håpe det hvertfall, du får holde auga opne etter en kvit 240 med framoverstup og sota ruter heilt rundt:P Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Reneste milfhunter du tenker jeg :tannløs: Det stemmer :thumb JChE hugs å knippse masse bilder av turen:) Tar med speilrefleksen ja, så satser på det blir noen bilder :) Lover deg Las Vegas eier alt, har vært der 2 ganger:) etter å ha verdt der, er alt annet så lite:P Ja det ser jo helt sinnsykt ut på bilder, så det er sikkert enda kulere i virkeligheten! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg skal på volvo trackday på rudskogen 19 juli:volvopower:, så rett derfra på ettermiddagen så skal jeg til Polen.. skal handle høytalere og forsterkere.:tannløs: Så blir det ei uke her der vi sikkert skal på hytta en tur(nyte sola) Høres ut som en bra sommer det ja :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Tja, hva hva skal man si. Jeg er på et halvt års svært godt betalt ferie hvor jeg koser meg og gjør noe av det jeg trives best med her i verden. Eller hva er vakrere enn en MG-3 i soloppgang :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Fint bilde! :) Afghanistan? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Fint bilde! :) Afghanistan? Ja :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Kult bilde ja :) Godt og varmt der og tipper jeg, selv om det ser ut som om du er på en høyslette. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 (endret) Kult bilde ja :)Godt og varmt der og tipper jeg, selv om det ser ut som om du er på en høyslette. Det var vel rundt 44 grader i dag, men det går helt greit. Tørr og fin luft. Mye finkornet sandstøv dog. Tok dette bildet under et opphold i en ikke nærmere angitt camp. Stakar liten sier jeg bare :) Endret Juli 6, 2009 av Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Kan tenke meg at luftfilteret på bilene blir fort tett med det klimaet der :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg